Documente organizare CLSU, COSU/COAT, SVSU


I. DOCUMENTAȚIE S.U. CONSILIUL LOCAL, C.L.S.U./C.O.A.T. - 4000 lei (termen de livrare maxim 3 luni), ce va conține:

1. Actualizarea/întocmirea modelelor de documente specifice emise de consiliul local:

- hotărârea de aprobare/actualizare a planului de analiză și acoperire a riscurilor la nivelul comunei;

- hotărâre privind modul de organizare a apărării împotriva incendiilor în unitatea administrativ-teritorială;

- reguli și măsuri specifice de apărare împotriva incendiilor, corelate cu nivelul și natura riscurilor locale;

- hotărâre privind reglementarea lucrului cu foc deschis și a fumatului pentru teritoriul unității administrativ-teritoriale;

- raport semestrial de evaluare a capacității de apărare împotriva incendiilor;

- propunere de măsuri de optimizare a capacității de apărare împotriva incendiilor la nivelul UAT;

- documentele de organizare a serviciului voluntar pentru situații de urgență: hotărârea de înființare/reorganizare, regulamentul de organizare și funcționare, dispoziția de numire a șefului serviciului;

- dispoziția de numire a cadrului tehnic sau personalului de specialitate cu atribuții în domeniul apărării împotriva incendiilor, conform legii.

2. Actualizarea/întocmirea modelelor de documente specifice privind apărarea împotriva incendiilor emise de primar:

- planul de analiză și acoperire a riscurilor al unității administrativ-teritoriale;

- fișa localității;

- raportul de analiză anuală a dotării cu mijloace tehnice de apărare împotriva incendiilor;

3. Actualizarea/întocmirea evidențelor specifice apărării împotriva incendiilor:

- registrul pentru evidența permiselor de lucru cu foc deschis;

- registrul cu rapoarte de intervenție a SVSU;

- verificarea modului de întocmire și completare a fișelor de instruire în domeniul situațiilor de urgență pentru angajații primăriei și membrii serviciului voluntar;

4. Actualizarea/întocmirea modelelor sau consultanță în vederea întocmirii documentelor specifice în domeniul prevenirii dezastrelor naturale și tehnologice:

- planul de analiză și acoperire a riscurilor;

- planul de apărare în cazul producerii unei situații de urgență specifice provocate de cutremure și/sau alunecări de teren;

- planul de apărare împotriva incendiilor de pădure (dacă este cazul);

- documentele privind organizarea Sistemului de Management al Situațiilor de Urgență la nivel local, respectiv:

- dispoziția privind constituirea/actualizarea componenței Comitetului Local pentru Situații de Urgență;

- dispoziția de constituire/actualizare a componenței Centrului Operativ cu Activitate Temporară;

- dispoziția de aprobare și Regulamentul privind organizarea, atribuțiile, funcționarea, și dotarea C.L.S.U. și C.O.A.T.;

- Planul anual privind desfășurarea activității C.L.S.U.;

- Dispoziția privind îndeplinirea atribuțiilor funcției de personal de specialitate cu atribuții în domeniul protecției civile (inspector de protecție civilă);

- Hotărârea Consiliului Local pentru aprobarea organizării protecției civile la nivelul U.A.T.;

- Clasificarea unității administrativ-teritoriale din punct de vedere al protecției civile, în funcție de tipurile de riscuri specifice;

- actualizarea catalogului local cu operatorii economici și instituțiile publice clasificați din punct de vedere al protecției civile, în funcție de tipurile de riscuri specifice;

- normele de dotare a structurilor de protecție civilă;

5. Actualizarea/întocmirea modelelor documentelor specifice în domeniul înștiințării, avertizării, alarmării și evacuării:

- Dosarul de înștiințare, avertizare și alarmare a populației în situații de urgență/protecție civilă;

- Schema de avertizare și alarmare a populației;

- Planul de evacuare în situații de urgență;

II. DOCUMENTAȚIE S.U. - STRUCTURI CU ATRIBUȚII ÎN DOMENIUL PREVENIRII SITUAȚIILOR DE URGENȚĂ ȘI PREGĂTIRII PERSONALULUI - 3000 lei (termen de livrare maxim 3 luni), ce va conține:

1. Actualizarea/întocmirea documentelor specifice Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență:

- analiza încadrării S.V.S.U. în criteriile de performanță în vederea organizării acestuia conform prevederilor legale în vigoare;

- Hotărârea Consiliului Local de reorganizare a S.V.S.U., conform legislației în vigoare;

- desemnarea șefului S.V.S.U., cu avizul ISU (după caz, anterior angajării);

- Regulamentul de Organizare și Funcționare a Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență;

- organigrama și numărul de personal ale S.V.S.U.;

- tabel nominal cu personalul, funcțiile ocupate în cadrul serviciului, locul de muncă și modul de înștiințare a acestuia în situații de urgență;

- norma de dotare a S.V.S.U.;

- tabelul cu materialele și tehnica existente în dotare și necesarul de tehnică, aparatură și materiale, în funcție de structura serviciului voluntar;

- model Contract de voluntariat;

- model organizarea intervenției pe ture de serviciu a SVSU;

- schema legăturilor fir-radio cu forțele ce acționează în situații de urgență;

- planul sectorului de competență al S.V.S.U.

- registrul cu note de anunțare și de evidență a intervențiilor;

- model proces verbal de intervenție/raport de intervenție, cu îndrumător de completare;

- proceduri specifice de intervenție pe tipuri de riscuri;

- graficul de control al SVSU;

- întocmirea documentației necesare în vederea obținerii Avizului de înființare și Avizului pentru sector de competență a S.V.S.U., din partea I.S.U.J. Călărași;

- Planul de pregătire profesională lunară și anuală, pe teme și exerciții;

- registrul de evidență a participării la pregătirea profesională și calificativele obținute;

- planificarea exercițiilor și aplicațiilor;

- graficul controalelor la gospodăriile populaţiei, operatorilor economici şi instituţiilor din subordine;

- graficul activităţilor de verificare, curăţare şi reparare a coşurilor de fum;

- carnetele şi notele de control cu constatările rezultate din controale;

- graficul acţiunilor de informare preventivă;

- dosarul tehnic al autospecialelor și utilajelor din dotare

- planul de asistență al autospecialelor/utilajelor din dotare.

- model analiză semestrială a activității de prevenire și propunerile de măsuri pentru îmbunătățirea acesteia, ce se întocmește de către șeful SVSU și se prezintă Primarului;

- modul de întocmire a planurilor sau schițelor localităților din sectorul de competență;

2. Actualizarea/întocmirea documentelor în domeniul pregătirii personalului:

- planul de pregătire în domeniul situațiilor de urgență;

III. DOCUMENTAȚIE - ORGANIZAREA ACTIVITĂȚII ÎN DOMENIUL SITUAȚIILOR DE URGENȚĂ LA NIVELUL INSTITUȚIEI - 1000 lei (termen de livrare maxim 1 luna), ce va conține:

· stabilirea structurilor cu atribuții în domeniul apărării împotriva incendiilor:

- dispoziție de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atribuții în domeniul apărării împotriva incendiilor sau contractul cu o persoană fizică autorizată;

· elaborarea, aprobarea si difuzarea actelor de autoritate: decizii, dispoziții, hotărâri și altele asemenea, prin care se stabilesc răspunderi pe linia apărării împotriva incendiilor:

- dispoziție privind modul de organizare și responsabilitățile pe linia apărării împotriva incendiilor;

- dispoziție privind organizarea instruirii personalului;

- instrucțiuni proprii de apărare împotriva incendiilor specifice locurilor de muncă și atribuții ale salariaților;

- dispoziție privind reglementarea lucrului cu foc deschis și a fumatului;

- reguli și măsuri de apărare împotriva incendiilor la utilizarea, manipularea, transportul și depozitarea substanțelor periculoase specifice produselor utilizate;

- convenții/contracte cuprinzând răspunderile ce revin părților pe linia apărării împotriva incendiilor în cazul transmiterii temporare a dreptului de folosință asupra bunurilor imobile/antrepriză;

c) elaborarea, aprobarea si difuzarea documentelor si evidentelor specifice privind apărarea împotriva incendiilor:

- tematica și bibliografia anuală de instruire a salariaților în domeniul situațiilor de urgență;

- fișele individuale de instructaj în domeniul situațiilor de urgență;

- fișa obiectivului;

- evidența mijloacelor de apărare împotriva incendiilor/categorii de utilaje, instalații și sisteme care pot genera incendii și graficele de întreținere și de verificare al acestora (mijloace de primă intervenție, instalații de detecție-semnalizare incendiu, instalații de stingere incendii);

- registrele instalațiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor, copii după atestatele firmelor care au efectuat/efectuează proiectarea, montarea, verificarea, întreținerea, repararea acestora sau care efectuează servicii în domeniu (după caz);

- soluții de remediere a deficiențelor constatate în urma controalelor I.S.U.;

- planificarea anuală a exercițiilor de intervenție-evacuare, cu salariații instituției;

- lista cu substanțele periculoase, clasificate potrivit legii, deținute în obiectiv;

- lista operatorilor economici/instituțiilor cu care s-au încheiat contracte de închiriere/convenții;

- registrul pentru evidența permiselor de lucru cu foc;

- planurile de protecție împotriva incendiilor (planul de evacuare a persoanelor);

- organizarea intervenției de stingere a incendiilor pe locurile de muncă/obiective;

- afișarea instrucțiunilor de apărare împotriva incendiilor specifice;

- organizarea salvării utilizatorilor și a evacuării bunurilor, prin întocmirea și afișarea planurilor de protecție specifice și menținerea condițiilor de evacuare pe traseele stabilite;

- elaborarea documentelor specifice de planificare a instruirii la locul de muncă;

- marcarea pericolelor de incendiu prin indicatoare de securitate sau alte inscripții ori mijloace de atenționare;

- planificarea anuală a controalelor proprii periodice;

d) elaborarea de programe de optimizare a activității de apărare împotriva incendiilor;

e) consultanță în îndeplinirea criteriilor si a cerințelor de instruire, avizare, autorizare, atestare, certificare, agrementare, prevăzute de actele normative în vigoare;

f) realizarea unui sistem operativ de observare si anunțare a incendiului, precum si de alertare în cazul producerii unui astfel de eveniment:

- organizarea apărării împotriva incendiilor și a alertării operative pe locurile de muncă.

g) asigurarea funcționării la parametrii proiectați a mijloacelor tehnice de apărare împotriva incendiilor:

- verificarea periodică a mijloacelor tehnice de apărare împotriva incendiilor și luarea măsurilor de asigurare a funcționării acestora la parametrii proiectați (verificare stare de funcționare instalații de detectare-semnalizare incendii, instalații de hidranți interiori/exteriori, stingătoare de incendiu - după caz)

h) planificarea intervenției salariaților în caz de incendiu/cutremur:

- stabilirea responsabilităților ce le revin salariaților în cazul producerii unei situații de urgență;

- aducerea la cunoștința salariaților și instruirea acestora cu privire la atribuțiile ce le revin în situații de urgență;

- planificarea exercițiilor de intervenție și/sau evacuare în cazul producerii unei situații de urgență;

i) asistență tehnică de specialitate în vederea obținerii avizelor/autorizațiilor de securitate la incendiu prevăzute de lege.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți